sobota, 13 października 2012

Rozdział 4

Witajcie . Przepraszam że znowu tak długo nic się nie pojawiało ,ale cóż będę to chyba powtarzać w nieskoączoność ale nauka nie pozwala mi pisać -.-
Pisałam początek tego rozdziału na lekcji i jakoś mi się nie podoba ,dobra mniejsza z tym . Jeśli chcecie być informowani to napiszcie do mnie na twitterze TellmeeALiee ;)
_________________________________
-To musi zostać między nami -wykrztusiłem spoglądając na szatyna
-Wiem -powiedział patrząc w sufit -Nie wiem dlaczego to zrobiłem -przetarł oczy
-Ja tym bardziej Zayn -odpowiedziałem  , To było bardzo dziwne ,ale może troche przyjemnie .To jak jego delikatne wargi musnęły moje .Nie mogłem im się oprzeć .Oczywiście mogłem odepchnąć Zayna i uciec  jak panienka ale szczerze mówiąc nie mogłem . Nie mogłem nic zrobić oprócz oddaniu się pocałunkowi .
-Słuchaj Niall jeśli cie uraziłem ,albo coś to przepraszam .Nie chcę żeby nasza znajomość , przyjaźń przez to że cie pocałowałem skończyła się . Serio nie chciałem . Dobra chciałem ,bo tak podszedłeś i wiedziałem ,że zaraz zrobię coś głupiego -gadał i gadał a ja przestałem go w połowie słuchać .Patrzyłem na jego usta .Kurwa.
-Przestań już tyle gadać -szepnąłem  i chwyciłem pod brudek mulata .Spojrzał na mnie swoimi czekoladowymi oczami a ja po prostu wpiłem się w jego usta . To było jeszcze dziwniejsze niż pierwszy pocałunek . Poczułem motyle w brzuchu . Położyłem dłonie na karku Zayna a on złapał mnie w tali . Nie wiedziałem co się ze mną dzieje . Z każdą chwilą nasz pocałunek stawał się bardziej namiętny . Wiedziałem że muszę to przerwać bo źle to się skończy ,ale nie umiałem .
-Niall musimy przestać - powiedział Zayn w moje wargi łapiąc oddech
-Wiem -wydyszałem -po czym znowu złączyliśmy usta w pocałunku  Jednak musząc to przerwać odepchnąłem Zayna . Nieszczęśliwie dla niego . Upadł na podłogę nie mogąc złapać równowagi dodatkowo strącając wazon z wodą .Spojrzał na mnie z wyrzutem a ja zacząłem zbierać szkło z podłogi
-Może delikatniej ?
-Musiałem jakoś przerwać a ty się wpiłeś tak jakbyś był pijawką -zaśmiał się
-Serio Zayn to musi zostać między nami .
-Wiem -uśmiechnął się
-Przysięgnij
-po co ?
-Zaaayn  jak się komuś wygadasz to będzie straszne . Każdy będzie nas wytykał palcami .Nie zniosę tego .
-Dobra irlandczyku . Przysięgam -przyłożył rękę do piersi a potem wyszedł po ścierkę .

Szliśmy ulicą całą paczką . No może jeszcze z tą głupią Petrą . Nie lubiłem jej . Nie lubiłem tego jak patrzy na Nialla . Ustaliliśmy z chłopakiem że będzie z ta pi.. znaczy z Petrą do jej wyjazdu . Co chwile na nich spoglądałem . Szli za rączki . Uśmiechali się do siebie . To było takie uhh sztuczne . Chłopcy co chwilę się wygłupiali . Zresztą ja z nimi . Dziwnie się czułem w towarzystwie tej dziewczyny . Co kolwiek bym nie powiedział patrzyła się na mnie z obrzydzeniem . Kurde śmierdziałem czy co ? Denerwowała mnie i to bardzo . Szliśmy dosyć szybkim tempem . Ona za to narzekała żebyśmy zwolnili . W pewnym momencie pociągnęła Nialla do tyłu .Obróciłem się za nimi , pocałowała go . Co nie było by dziwne bo to jego dziewczyna niestety ale ona za miast zamknąć oczy patrzyła się centralnie na mnie . Co ona ode mnie chciała ?
-Ja stąd idę - oznajmiłem Liamowi założyłem kaptur na głowę i szybkim krokiem stamtąd odszedłem . Czemu czułem się zazdrosny ? Wolałem żeby Niall całował mnie a nie ją
Usłyszałem pukanie do drzwi w pogniecionych spodniach dresowych z potarganą fryzurą i obcisłej białej koszulce poszedłem otworzyć .Za drzwiami stała Petra.
-Czego tutaj szukasz ?-warknąłem
-Jest Niall ?
-Nie bo co ?
-Nawet lepiej -wepchnęła się do środka .
-Nie powiedziałem "proszę wejdź do środka "
-Właśnie powiedziałeś . -uśmiechnęła się
-Czego tu szukasz ?i skąd masz mój adres ?
-Niall miał w telefonie
-Przeglądasz jego telefon ?
-Tak bo co ?
-Nie sądzę ,że to mu się spodoba jak mu to powiem
-Niczego mu nie powiesz
-Skąd taka pewność ?
-Bo jak mu powiesz wyślę do waszych znajomych to zdjęcie -wyjęła telefon i pokazała mi zdjęcie jak ja i Niall się całujemy 
____________________________________________

12 komentarzy:

  1. o kuźwa! O.O co ona zrobi?!
    a tak wg zajebisty rozdział jak zawsze! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z tej Petry cipa -,-
    Ale rozdział zarąbisty . ♥
    Z niecierpliwością czekam na kolejny *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szmata.. tyle mam o niej do powiedzenia, a co do rozdziału to zajebisty jak każdy <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow robi się gorąco xd
    Kocham Ziall'a <33

    OdpowiedzUsuń
  5. wow. ciekawe skąd ona ma to zdjęcie i kiedy je zrobiła xd
    a Zayn i Niall tak strasznie do siebie tu pasują! ;D
    czekam na nexta ;p
    @anitka_1D

    http://welcome-in-tomlinsons-house.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurfa! ;o ale doj.ebalas! calowali sie! ;D fazuniaa, a ta Petra to wredna sucz! ;o dawaj nexta bo nie wytrzymam ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział zajebisty.. Coś czuje, że bd się tu działo dużo fajnych rzeczy.. Dodawaj szybko kolejny rozdział !!! To jest nakaz ; )))

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁO matko!!!!!!!!!!!!!!! o.O sie narobiło!!!!!!!!!!!! rozdział zaaajebsty!!!!!!!!!!!!!!! <3 dododaj szybciej nowy!!!!!!!!!!!!!!! *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że Petra okaże się mega pizdą.

    OdpowiedzUsuń
  10. k@&*% je&#$% m*& co za p$%#@

    OdpowiedzUsuń